امروز پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 http://magzin.cloob24.com
0

این شرکت امروز پرظرفیت‌ترین کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی جهان را با ظرفیت 400 گیگابایت معرفی کرد. این مقدار یک افزایش معنادار در مقایسه با میکرو اس‌دی 256 گیگابایتی معرفی شده در سال گذشته محسوب می‌شود. این کارت حافظه‌ی جدید ظرفیت بالایی را به گوشی‌های هوشمند، دوربین‌ها یا هر وسیله‌ی دیگری که از کارت حافظه‌ی میکرو اس دی استفاده می‌کند اضافه خواهد کرد. در حال حاضر، ظرفیت استاندارد حافظه‌ی جانبی برای گوشی‌های هوشمند حداکثر تا 2 ترابایت است؛ در نتیجه این کارت حافظه‌ی 400 گیگابایتی با گوشی‌های هوشمندی که اخیرا معرفی شده‌اند نظیرLG V30 و XPERIA XZ1 کاملا سازگار خواهد بود.

سرعت این کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی تا 100 مگابایت بر ثانیه می‌رسد که مقدار کاملا مناسبی برای ضبط ویدئوهای 4K با دوربین گوشی هوشمند محسوب می‌شود. با وجود این ظرفیت بالا، هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری دیگر نگران پر شدن حجم حافظه‌ی خود نخواهید بود. با چنین سرعت بالایی، سن‌دیسک ادعا می‌کند که کاربران می‌توانند در هر دقیقه 1200 عکس روی آن منتقل کنند. این کارت حافظه‌ی جدید از استاندارد A1 نیز پشتیبانی می‌کند؛ بدین مفهوم که در صورت نصب اپلیکیشن‌ها روی این کارت حافظه، قادر خواهد بود تا آن‌ها را سریع‌تر روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید.

سن‌دیسک برای این مدل جدید کارت میکرو اس‌دی خود تا 10 سال گارانتی ارائه می‌دهد و آن را با برچسب قیمت 249 دلار به فروش می‌رساند. این مقدار برای چنین قطعه‌ی کوچکی تاحدودی گران به نظر می‌آید؛ اما این قیمت در طول 6 ماه آینده به شدت کاهش خواهد یافت. این موضوع در مورد کارت‌های حافظه‌ی میکرو اس‌دی 200 گیگابایتی و 256 گیگابایتی که قبلا عرضه شده‌اند اتفاق افتاده است. برای مثال مدل 256 گیگابایتی در زمان عرصه با قیمت 249 دلار قابل سفارش بود، اما اکنون بسته به بازارهای مختلف، تنها با پرداخت 100 دلار می‌توانید صاحب آن شوید. این کارت حافظه‌ی جدید برای کسانی که به ذخیره‌سازی حجم بالایی از فیلم‌ها و آلبوم‌های موسیقی علاقه‌مند هستند یا امکان استفاده از محتوای ابری را در هر زمان یا مکان ندارند، کاملا ایده‌آل خواهد بود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه